fbpx

Myymälämuutoksen suunnittelu

Miksi myymälämuutos pitää suunnitella? Liity webinaariin 29.5. klo 14.30!

Miksi myymälämuutoksen suunnittelu on tärkeää? Hyvä suunnittelu on avainasemassa onnistuneen myymälämuutoksen toteuttamisessa. Se auttaa minimoimaan remontin haittavaikutukset, säästämään kustannuksissa ja varmistamaan, että muutos sujuu mahdollisimman kitkattomasti. Oli kyseessä sitten uuden myymälän avaaminen, nykyisen myymälän uudistaminen tai muu muutostilanne, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Webinaarissa asiantuntijamme Ilari Juutilainen ja Miko Raatikainen jakavat arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä siitä, miten voit suunnitella myymälämuutoksen tehokkaasti ja liiketoimintalähtöisesti – samalla säästät selvää rahaa! Varmista paikkasi webinaariin nyt!

Kun osallistut webinaariin keskiviikkona 29.5. klo 14.30:

  • Saat näkemyksen siitä, miten hyvä suunnittelu voi minimoida remontin haittavaikutukset, kuten hävikin, asiakkaiden menetyksen ja myynti-indeksien laskun – säästät siis selvää rahaa!
  • Opit, kuinka voit suunnitella liiketoiminta edellä, varmistaen saumattoman muutoksen läpiviennin ja mahdollisimman vähäisen häiriön liiketoiminnalle.
  • Tiedät, mitä asioita tulee ottaa huomioon myymälämuutoksen suunnittelussa, oli kyseessä sitten iso tai pieni myymälä tai kokonainen ketju!

Liity mukaan ja olet askeleen edellä seuraavan muutoksen toteuttamisessa!

Asiantuntijat webinaarissa:

Ilari Juutilainen

Aluepäällikkö Ilari omaa yli 12 vuoden kokemuksen myymälämuutosprojektien toteuttamisesta, ja vuosien varrella on ehtinyt kertyä paljon kokemusta myös myymälämuutosten suunnittelusta. Tällä hetkellä Ilarin toimenkuvaan kuuluu esimerkiksi asiakkuuksien hoitaminen ja toimipisteiden liiketoiminnallinen vetäminen. Ilarin mielestä tärkeintä myymälämuutosten toteutuksessa on asiakaspolkujen ja ostokäyttäytymisen huomioiminen muutoksen aikana.

Miko Raatikainen

Suunnitteluliiketoiminnan päällikkö Miko on ollut Muutosryhmän riveissä jo vuodesta 2012 saakka. Myymälämuutosten suunnittelusta Miko on kerryttänyt jo 9 vuoden kokemuksen, joten varmuudella voimme todeta, että kun kyse on suunnittelusta, niin Miko kyllä tietää. Miko vastaa Muutosryhmän suunnitteluliiketoiminnasta ja sen kehityksestä, sekä myös projektien onnistuneesta läpiviennistä. Suunnittelussa Mikon mielestä tärkeintä on se, että asiakkaan etua mietitään jo suunnitteluvaiheessa ja toteutetaan muutokset tehokkaasti.

Etkö pääse osallistumaan? Kannattaa silti ilmoittautua! Lähetämme kaikille ilmoittautuneille webinaaritallenteen jälkikäteen, joten saat mahdollisuuden hyödyntää asiantuntijoidemme vinkkejä ja neuvoja myymälämuutoksen suunnittelussa.